De Vraag van Vandaag (XII)

Weet jij wie je echte vrienden zijn? Geloof je in ‘echte’ vrienden?

Tags:,

2 Reacties op “De Vraag van Vandaag (XII)”

  1. cookiejuice zegt :

    ik heb vaker het gevoel gehad dat ik wist wie mijn echte vrienden waren, en over de jaren ben ik er ook wel achter gekomen op wie ik wel kan bouwen en op wie niet. Ik ben ‘vrienden’ kwijtgeraakt, ik heb nieuwe vrienden gemaakt en ben gegroeid en weet wat ik zoek en nodig heb. En ja, ondertussen weet ik wel wie mijn echte vrienden zijn en wie niet. Al zegt dit niet automatisch dat ik geen fouten meer maak, maar fouten zijn immers menselijk ;) en ik heb ermee leren omgaan.

    en uiteindelijk weet ik niet of dit je vraag beantwoord heeft xD

  2. centraaloplaadpunt zegt :

    Ik weet aan wie ik wat heb, en aan wie niet – op verschillende punten. Ik geloof niet dat er 1 vriend is op wie ik _altijd_ voor elk punt op kan bouwen – wel zijn er meerdere mensen die voor me klaar staan, en ik voor hen.

Laat een reactie achter